Home again :)

Hey :)

Etter en evig lang diskusjon p breen og en lang kjretur hjem, har jeg endelig ftt planta baken i sofaen og popcorn bollen p fanget vedsiden av macen.
Har jo vrt p Fonna siden tirsdagen, og planen var jo egentlig og komme hjem tirsdag.
Men s sjekket vi vrmeldingen for dagen og de neste dagene, og det var meldt regn! Noe det egentlig var nok av, vi hadde en dag med bra vr og det var Onsdag! Men selvflgelig ble det jo fint vr nr vi forlot Odda, og folkene koste seg med grilling og litt drikke :)

Men alt i alt, har turen vrt super!

Som jeg skreiv fr jeg dro skulle jeg og Stina kjre sammen p en tur som er rundt 6 timer lang, men selvflgelig klarer vi to frknene og kjre 8 timer! Alt gikk helt fint til vi kom til Odda som er ca 1,5 t unna Fonna, men istedet for ta til hyre tok vi selvflgelig til venstre! S vi kjrte en helt annen vei! Og vi reagerte selvsagt ikke med engang, s det blei nesten en time kjring den veien, som vi itillegg mtte kjre samme veien tilbake for komme p rett kjr! Kom frem til slutt, fikk satt opp telt og jeg fikk treft mange folk jeg ikke har sett siden i fjor :D Hjerte.
P Onsdagen dro vi selvflgelig tidlig opp p breen, det var knall bl himmel og sol! HELLO brilleskille!!
Jeg orket bare kjre 3-4 turer, fr jeg var helt delagt, resten av dagen p fjellet gikk til slappe av og mimre litt fra i fjor!
P ettermiddagen dro vi ned p campen igjen, hvor vi grillet og hadde santhansfest! whooop!
Men s god som jeg er, glemte jeg selvsagt igjen kamra hjemme, men nr de andre folkene fr kommet seg hjem, blir det bilder :)

Onsdagen ble lang, og det ble drlig med svn den natten s formen var ikke helt p topp den torsdagen. Men vi dro p breen og l der slappa av! Fr vi dro ned igjen og bestemte oss for dra en tur p Peppes i Odda for spise Pizza! Det er en historie for seg selv, som jeg kan skrive imorgen! :)

Ellers har det bare vrt drlig vr, og da er det ikke s fett sove i telt. Absolutt ALT var ftt og fult av Sjokade!!

Men turen var topp, selvom fjorrets var bedre, men bare p grunn av vret.
Jeg er sliten n, litt lite svn denne uken, S jeg skal skru p Michael Jackson n, og sovne i en deilig seng :)