Home again :)

Hey :)

Etter en evig lang diskusjon på breen og en lang kjøretur hjem, har jeg endelig fått planta baken i sofaen og popcorn bollen på fanget vedsiden av macen.
Har jo vært på Fonna siden tirsdagen, og planen var jo egentlig og komme hjem tirsdag.
Men så sjekket vi værmeldingen for dagen og de neste dagene, og det var meldt regn! Noe det egentlig var nok av, vi hadde en dag med bra vær og det var Onsdag! Men selvfølgelig ble det jo fint vær når vi forlot Odda, og folkene koste seg med grilling og litt drikke :)

Men alt i alt, har turen vært super!

Som jeg skreiv før jeg dro skulle jeg og Stina kjøre sammen på en tur som er rundt 6 timer lang, men selvfølgelig klarer vi to frøknene og kjøre 8 timer! Alt gikk helt fint til vi kom til Odda som er ca 1,5 t unna Fonna, men istedet for å ta til høyre tok vi selvfølgelig til venstre! Så vi kjørte en helt annen vei! Og vi reagerte selvsagt ikke med engang, så det blei nesten en time kjøring den veien, som vi itillegg måtte kjøre samme veien tilbake for å komme på rett kjør! Kom frem til slutt, fikk satt opp telt og jeg fikk treft mange folk jeg ikke har sett siden i fjor :D  Hjerte.
På Onsdagen dro vi selvfølgelig tidlig opp på breen, det var knall blå himmel og sol! HELLO brilleskille!!
Jeg orket bare å kjøre 3-4 turer, før jeg var helt ødelagt, resten av dagen på fjellet gikk til å slappe av og mimre litt fra i fjor!
På ettermiddagen dro vi ned på campen igjen, hvor vi grillet og hadde santhansfest! whooop!
Men så god som jeg er, glemte jeg selvsagt igjen kamra hjemme, men når de andre folkene får kommet seg hjem, blir det bilder :)

Onsdagen ble lang, og det ble dårlig med søvn den natten så formen var ikke helt på topp den torsdagen. Men vi dro på breen og lå der å slappa av! Før vi dro ned igjen og bestemte oss for å dra en tur på Peppes i Odda for å spise Pizza! Det er en historie for seg selv, som jeg kan skrive imorgen! :)

Ellers har det bare vært dårlig vær, og da er det ikke sååå fett å sove i telt. Absolutt ALT var fått og fult av Sjokade!!

Men turen var topp, selvom fjorårets var bedre, men bare på grunn av været.
Jeg er sliten nå, litt lite søvn denne uken, Så jeg skal skru på Michael Jackson nå, og sovne  i en deilig seng :)